Cenové podmínky
Uvedená cena je konečná včetně 21% DPH, u jídla 12
%. Spolu se zbožím dostanete daňový doklad.
Poštovné zdarma pro objednávky nad 3.000 Kč do
hmotnosti 31,5 kg a délky balíku do 175 cm.
Pro objednávky do 3.000 Kč účtujeme poštovné ve výši 250 Kč.
Do zemí mimo ČR je poštovné stanoveno podle ceníku zásilkové služby
DHL.
Dodací podmínky
Objednané zboží odesíláme do sedmi dnů od objednání. Pokud zboží
není na skladě, budete informováni e-mailem.
Způsob úhrady - dobírka, po předchozí dohodě je možná úhrada
zálohovou fakturou.
Dopravu zboží zajišťujeme prostřednictvím zásilkové služby
PPL.
Při zakázkách, které přesahují možnosti zásilkové služby PPL
využíváme zásilkové služby TOPTRANS.
Spolu se zbožím dostanete daňový doklad, sloužící také jako dodací
list. Tento doklad uschovejte pro případnou reklamaci.
Možnost vrácení zboží bez udání důvodu
Zákazník má právo do 14 dnů od doručení zboží na jeho vrácení
bez udání důvodu. Zboží musí být vráceno nepoužité a v originálním
obalu.
Po jeho doručení bude zákazníkovi zaslána částka odpovídající kupní
ceně zaplacené za zboží na jím udané číslo bankovního účtu, či
jinak na základě vzájemné dohody.
Ochrana osobních údajů
Osobní údaje jsou chráněny před zveřejněním a použitím třetí
osobou.
Jsou používány pouze pro zaslání objednané zásilky a pro komunikaci
se zákazníkem.
Reklamace
Odpovědnost za vady a záruka
Kupující je povinen prohlédnout zboží bezprostředně při jeho
převzetí. Pokud je zjištěno mechanické poškození obalu výrobku, je
kupující povinen zkontrolovat stav zboží a v případě poškození
vyhotovit záznam o poškození za přítomnosti dopravce. Odpovědnost
za poškození v průběhu přepravy nese dopravce, veškeré zboží je
pojištěno. Na základě vyhotoveného záznamu bude zákazníkovi po
uzavření škodní události s dopravcem poskytnuta přiměřená sleva
nebo dodán nový výrobek. Podepsáním přepravního listu kupujícím,
kupující souhlasí s jeho převzetím a stvrzujete, že dorazilo
nepoškozené vinou dopravy. Na pozdější reklamce způsobené vinou
dopravy nelze brát zřetel a budou zamítnuty. Barvy výrobků
znázorněné v e-shopu jsou pouze ilustrativní a výrobek může být
dodán v alternativní barvě, což není důvodem k reklamaci. Pouze v
případě, kdy zákazník výslovně uvede barvu do poznámky v
objednávce, je dodavatel povinnen dodržet barevnou kombinaci nebo
dohodnout se zákazníkem záměnu barvy. Dodavatel může zákazníkovi
výrobek jiné barvy, výslovně v poznámce neuvedené, vyměnit na
základě své dobré vůle.
Záruka se nevztahuje na běžné opotřebení věci (nebo jejích dílů)
způsobené používáním. Kratší životnost výrobku nelze tedy považovat
za vadu a nejde ani reklamovat.
Záruční doba všem osobám, používajícím výrobek pro účel podnikání
nebo obchodu s daným výrobkem, není stanovena Občanským zákoníkem a
stanovuje ji konkrétní dovozce zboží do ČR. Záruční doba uvedená na
našich stránkách je určena pro koncové zákazníky, nikoliv pro firmy
(nákup na IČO).
V případě, že věc při převzetí kupujícím není ve shodě s kupní
smlouvou (tzv. rozpor s kupní smlouvou), má kupující právo na to,
aby prodávající bezplatně a bez zbytečného odkladu věc uvedl do
stavu odpovídajícího kupní smlouvě, a to podle požadavku kupujícího
buď výměnou věci, nebo její opravou; není-li takový postup možný,
může kupující požadovat přiměřenou slevu z ceny věci nebo od
smlouvy odstoupit. To neplatí, pokud kupující před převzetím věci o
rozporu s kupní smlouvou věděl nebo rozpor s kupní smlouvou sám
způsobil. Rozpor s kupní smlouvou, který se projeví během šesti
měsíců ode dne převzetí věci, se považuje za rozpor existující již
při jejím převzetí, pokud to neodporuje povaze věci nebo pokud se
neprokáže opak.
V případě rozporu zboží se smlouvou má spotřebitel nárok na tzv. zjednání nápravy a to
• bezplatným uvedením spotřebního zboží do stavu odpovídajícího
smlouvě prostřednictvím opravy
• přiměřeným snížením kupní ceny
• náhradním dodáním zboží
• odstoupením od smlouvy
Nejprve může spotřebitel požadovat u prodávajícího bezplatnou
opravu nebo bezplatné náhradní dodání spotřebního zboží. Kupující
má právo na výměnu zboží jen tehdy, není-li to vzhledem k povaze
vady neúměrné. O tom, zda je vada úměrná, rozhodne autorizované
servisní středisko a to formou písemného posouzení této vady. V
tomto případě bude zboží vyměněno za stejný kus, případně vrácena
již zaplacená částka zpět.
Práva z odpovědnosti za vady se uplatňují u prodávajícího, u
kterého byla věc zakoupena. Je-li však v záručním listě uvedena
jiná společnost určená k opravě, která je v místě prodávajícího
nebo v místě pro kupujícího bližším, uplatní kupující právo na
opravu u společnosti určené k provedení záruční opravy. V případě,
že není možné zajistit opravu tímto způsobem, zajistí opravu
prodávající.
V případě, že není reklamované zboží osobně předáno k reklamaci
prodávajícímu, je kupující odpovědný za přepravu a případné škody
při ní způsobené. K přepravě reklamovaného zboží používejte
výhradně originální obaly. Přesto i v případě poškození nese plnou
odpovědnost kupující a na jeho náklady bude poškozené zboží zasláno
zpět, jelikož reklamace na základě mechanického poškození není
uznatelná. Zásilka by měla být pojištěna.
Při uplatňování reklamace dodržujte následující chronologický
postup
Vyplňte formulář v sekci \"Reklamace\", kde uvedete zejména typ
výrobku, jeho výrobní číslo, číslo prodejního dokladu a popis
závady. Formulář je níže uvedený na této stránce.
Do dvou pracovních dnů Vám budou zaslány informace o dalším postupu
(adresa autorizovaného servisního střediska, které je nejbližší
Vašemu bydlišti nebo návratový kód, pod kterým zboží zašlete na
adresu prodávajícího a formulář \"průvodka reklamovaného zboží\").
Bez návratového kódu není možné zboží přijmout na naší adrese a
bude odmítnuto.
Zašlete zboží na určenou adresu spolu s vygenerovaným formulářem.
Ve vlastním zájmu prosím zasílejte reklamované produkty určené
servisu přímo na daný servis (adresu vám mile rádi sdělíme), v
případě zaslání na provozovnu prodejce dojde pouze k prodloužení
doby vyřízení reklamace z důvodu dodatečné přepravy. Zboží
zasílejte pouze v originální obalu, jinak neručíme za případné
mechanické poškození při přepravě zboží do opravny autorizovaného
servisu.
Při osobním předání reklamace je nutné zboží předat včetně
původního obalu. V opačném případě neručíme za případné mechanické
poškození při přepravě zboží do opravny autorizovaného servisu.
Pokud se závada projeví při prvním použití výrobku, nejpozději
však do 3 dnů od prodeje, poskytuje prodávající řešení reklamace
výměnou za bezvadný kus v těchto případech
• zboží není viditelně použité a je patrné, že vadu nezpůsobil
kupující
• není ještě vyplněn záruční list
• reklamace byla předem nahlášena pomocí formuláře v sekci
\"Reklamce\"
• dané zboží je běžně dostupné u dodavatelů (jinak není výměna
možná)
Obchodní název prodejce
Pavel Sikyta
Zručská cesta 1743/104
30100 Plzeň
IČ: 46831525
DIČ: CZ5906080015